Agatha versnelt wereldwijde uitbreiding van cloudservice voor levenswetenschappelijke en medische sector

TOKIO--()--Agatha Inc. kondigt aan zijn cloudservice voor contentmanagement in de levenswetenschappelijke sector en medische zorg versneld uit te breiden. Agatha zet verdere stappen op de wereldmarkt, na een erelijst aan succesvolle cliƫnten in Japan, Europa en de Verenigde Staten te hebben behaald.

Agatha presenteert zijn gebruiksvriendelijke en voordelige cloudservice op DIA 2017, dat van 18 tot 22 juni plaatsvindt in Chicago.

Traditionele administratieve systemen voor wettelijke nakoming worstelen met toegenomen functionaliteit en complexiteit. De bestaande, verouderde systemen zijn zonder uitgebreide instructies moeilijk in het gebruik en erg duur. Dergelijke omvangrijke systemen kunnen geen gelijke tred houden met steeds flexibelere behoeften bij projecten tussen verschillende organisaties.

Agatha Inc.
Sumiko Sagara, +81-50-3177-5299