WhereScape presenteert op Worldwide Data Vault Consortium zijn Data Vault Express™ voor geautomatiseerde en versnelde productie van analytische infrastructuur

PORTLAND, Ore.--()--WhereScape, de toonaangevende softwareprovider voor geautomatiseerde analyse, heeft vandaag WhereScape Data Vault Express™ gepresenteerd op het Worldwide Data Vault Consortium (WWDVC2017) in Stowe, Vermont. Data Vault Express is een integraal platform voor snel ontwerp, bouw en activering van zakelijke Data Vaults die met het bedrijfsinformatiesysteem Data Vault 2.0 werken.

“Data zijn de drijvende kracht achter waardeverhoging, op een manier die we enkele jaren geleden niet voor mogelijk hielden”, zei Mika Magalsky, Enterprise Data Architect van Micron. “Nadat onze teams de benodigde zakelijke gegevens hadden verzameld, bespaarde WhereScape ons veel tijd bij het ontwerpproces. Implementatie is zelfs binnen één uur mogelijk, wat onze waardepropositie direct verhoogt. Dit geeft ons de mogelijkheid direct aan een prototype te werken en dit snel aan de eindgebruikers te leveren, zodat ze data zien en visualiseren. Als een afbeelding evenveel waard is als duizend woorden, is een prototype goed voor miljoenen.”

Voor WhereScape
Ruth Armitage/Sarah Shkargi, 737-333-4549