QIHAN onthult multi-serviceplatform voor Sanbot

SHENZHEN, China--()--QIHAN Technology Company (QIHAN), een Chinees bedrijf dat robotica, kunstmatige intelligentie en videoanalyse innoveert, heeft vandaag een multi-serviceplatform voor Sanbot gepresenteerd. Sanbot is een intelligente, vanuit de cloud aangestuurde humanoïde robot. Het multi-serviceplatform is een gecentraliseerd besturingssysteem dat ondernemingen in staat stelt hun interactieve Sanbot-robots vanuit iedere mogelijke locatie aan te sturen. Daarmee biedt het bedrijven over de hele wereld mogelijkheden voor gepersonaliseerde communicatie en diensten.

Dankzij MPS hebben bedrijven de mogelijkheid Sanbot te personaliseren en via de pc, tablet of smartphone opdrachten te geven, die worden gedistribueerd via de QIHAN-cloud. Doordat MPS de open API van Sanbot gebruikt, zijn bedrijven in staat op maat gemaakte marketingcontent te uploaden en te delen, zoals PowerPoint-presentaties, audio, video en tekstdocumenten.

Racepoint Global
Steven Burk, 415-694-6736