UBS Asset Management benoemt Suni Harford tot Hoofd Investeringen

ZURICH & NEW YORK--()--UBS Asset Management (UBS AM) heeft vandaag bekendgemaakt dat Suni P. Harford in juli 2017 aantreedt als Hoofd Investeringen. Ze is verantwoordelijk voor circa 500 werknemers en een beheerd vermogen van circa 600 miljard dollar, onderverdeeld in traditionele en alternatieve activa. Ze werkt vanuit New York en valt onder de verantwoordelijkheid van Ulrich Koerner, president van UBS AM.

Suni komt van Citigroup Inc, waar ze de afgelopen 24 jaar heeft gewerkt. Haar meest recente positie bij dit bedrijf was die van Regiodirecteur Noord-Amerika, een functie die ze negen jaar lang bekleedde. In die hoedanigheid was ze verantwoordelijk voor het commercieel resultaat, handel, totstandkoming van leningen en onderzoek binnen alle afdelingen die gaan over fixed income, wisselkoersen, grondstoffen, aandelen en gemeentelijke obligaties.

Media:
UBS