LuxTrust en Cambridge Blockchain kondigen platform voor gebruikersbeer met privacywaarborg aan

WASHINGTON--()--LuxTrust S.A., de toonaangevende Europese provider van vertrouwenstechnologie, en Cambridge Blockchain LLC, een pionier in zakelijke software voor gebruikersbeheer uit Massachusetts, ontwikkelen een Europees platform voor gebruikersbeheer dat de privacy waarborgt. Het platform biedt bedrijven en consumenten een veilige omgeving voor de uitwisseling en het beheer van online persoonsgegevens, volledig in overeenstemming met strikte privacywetten als de Europese Algemene Verordening voor Gegevensbescherming. Toepassingen strekken zich uit over snelle onboarding en klantenchecks door financieel dienstverleners, maar ook over een breed scala aan gegevensbronnen zoals medische dossiers en apparaten binnen het Internet der Dingen.

LuxTrust S.A.
Povilas Žinys