Netcracker Technology onthult Netcracker 12, uitgebreid aanbod diensten en producten voor digitale transformatie

WALTHAM, Mass.--()--Netcracker Technology heeft vandaag de lancering van Netcracker 12 aangekondigd. Dit baanbrekende technologische platform met een uitgebreid productaanbod is ontworpen voor versnelde digitalisering van dienstverleners en grootschalige operationalisering van virtuele en cloud-infrastructuur. Netcracker 12 biedt een geïntegreerd platform met architectuur voor twee snelheden en innovatieve layers die snel klantcontact mogelijk maken. Tegelijkertijd optimaliseert het de digitale bedrijfsvoering en operationele domeinen.

Dienstverleners hebben wereldwijd te maken met hoge verwachtingen van klanten en druk op het budget, als gevolg van een divers, hoogwaardig over-the-top geleverd aanbod van mediacontent en applicaties. De behoefte onder consumenten aan gepersonaliseerde aanbiedingen, gebruiksvriendelijke zelfservice en consistente gebruikservaring, dwingt dienstverleners met een nieuwe blik te kijken naar hun contactmodellen, serviceportfolio’s en aansturing van klanttrajecten. Tegelijkertijd erkennen providers dat ze hogerop moeten in de waardeketen op de zakelijke markt, zodat ze in staat zijn de digitale aspiraties van zakelijke klanten te ondersteunen, verder uit te breiden op vlak van SaaS en winstgevender te worden. Netcracker 12 is specifiek ontworpen om deze uitdagingen aan te gaan.

Netcracker Technology
Joanna Larivee, +1-781-419-3374