OCP kondigt datum presentatie eerstekwartaalcijfers 2017 aan

CASABLANCA, Marokko--()--OCP S.A., wereldwijd marktleider in kunstmest, presenteert zijn eerstekwartaalcijfers op dinsdag 16 mei 2017. De resultaten worden vanaf 10.00 uur a.m. (ET) en 03.00 uur p.m. (Marokkaanse tijd/ Londense tijd) via het Intralinks-portaal van OCP beschikbaar gesteld aan houders van obligaties van het bedrijf, gekwalificeerde institutionele buyers, effectenanalisten en marktmakers.

In overeenstemming met het communicatiebeleid van OCP rond kwartaalcijfers houdt de directie geen conference call om de eerstekwartaalcijfers van 2017 te bespreken. Reguliere kwartaalcijfers vinden doorgang vanaf het tweede kwartaal van 2017. Institutionele buyers, obligatiehouders, effectenanalisten en marktmakers die verdere toelichtingen willen op de eerstekwartaalcijfers van 2017 worden verzocht contact op te nemen met mevr. Ghita Laraki (Investor Relations) via g.laraki@ocpgroup.ma.

OCP - Investor Relations
Ghita Laraki, +212-522-924-183