YuppTV geeft Indiase expats met Mini Theatre toegang tot nieuwe topfilms

NEW DELHI--()--De internationale over-the-topprovider van Zuid-Aziatische content YuppTV presenteer een nieuw platform, Mini Theatre. YuppTV stelt via Mini Theatre nieuwe films beschikbaar op de eerste dag of het weekend na de bioscooprelease, zelfs in gebieden buiten India waar de film niet is uitgebracht. YuppTV levert de films uitsluitend via interfaces of apparaten van Samsung, Apple, Roku, LG of Sony TV.

Uday Reddy, oprichter en ceo van YuppTV zei: “Bij YuppTV hebben we de geweldige mogelijkheid Zuid-Aziatische content van de beste kwaliteit te leveren aan onze klanten overal ter wereld. De lancering van Mini Theatre is een nieuwe stap in die richting. De release van veel Indiase films blijft vaak beperkt tot enkele gebieden of het Indiase subcontinent alleen. Daardoor missen gebruikers kwalitatief hoogstaande en vermakelijke films die geen wereldwijde release krijgen. Dankzij Mini Theatre hebben onze gebruikers buiten India de kans nieuwe Indiase films te zien, zoals ze thuis in India gewend zijn. Bovendien krijgen filmmakers de kans hun werk aan een mondiaal publiek te presenteren, zonder exorbitante investeringen in buitenlandse releases. Aangezien de lancering voordelen herbergt voor iedere belanghebbende, kijken we uit naar een gigantische respons van expats en filmmakers.”

YuppTV
Pooja Diwan, +91 40 23555055