Nubia kiest Pearl by OT voor smartphones Z11miniS en Z17mini voor veilige NFC-diensten voor openbaar vervoer

COLOMBES, Frankrijk--()--OT (Oberthur Technologies), een toonaangevende internationale provider van ingebouwde beveiligingssoftware, heeft vandaag bekendgemaakt dat nubia Mobile voor zijn ingebouwde beveiligingssoftware PEARL by OT kiest voor de onlangs gepresenteerde smartphones Z11miniS en Z17mini. Dankzij het ingebouwde beveiligingselement van OT biedt nubia smartphonebezitters de komende maanden de mogelijkheid veilig alle openbaar-vervoersdiensten in Beijing en Shenzen te gebruiken.

Nadat de ov-applicatie voor Beijing en Shenzhen is geïnstalleerd op de smartphones van nubia hoeven eindgebruikers niet langer naar het loket van het vervoersbedrijf om kaartjes te kopen.

CONTACT PRESSE
Elan-Edelman