Jean Boulle Luxury sluit overeenkomst met AkzoNobel over productie Sun King Diamond Coating voor luchtvaart

LUXEMBOURG--()--Jean Boulle Luxury kondigt met trots een akkoord met AkzoNobel aan. De overeenkomst heeft betrekking op de vliegtuiguitvoering van Sun King Diamond Coating, bedoeld voor privétoestellen en commerciële vliegtuigen. Krachtens de overeenkomst is AkzoNobel de exclusieve leverancier van Sun King Diamond Coating voor de luchtvaart.

AkzoNobel is wereldwijd toonaangevend in de productie, ontwikkeling en levering van coatings voor de luchtvaartsector. Het bedrijf voorziet in innovatieve, betrouwbare en efficiënte dienstverlening voor een mondiaal klantenbestand. Sun King Diamond Coating van Jean Boulle Luxury is aangebracht op bolides van de meest vooraanstaande luxe automerken. De coating verandert het aangezicht van luxe auto’s drastisch, maar behoudt tegelijkertijd al zijn functionele capaciteiten.

Jean Boulle Luxury
Aura Financial