Guidewire presenteert versie 2017.1 van InsurancePlatform

FOSTER CITY, Calif.--()--Guidewire Software, Inc. (NYSE:GWRE), provider van software voor schadeverzekeraars, heeft vandaag versie 2017.1 van Guidewire InsurancePlatform™ gepresenteerd. De nieuwe release bevat verbeteringen aan Guidewires productfamilies Core, Data en Digtial, die klanten van Guidewire in staat stellen slimmer, sneller en beter verbonden te werken. Daardoor zijn ze beter uitgerust voor omgang met klanten, tussenpersonen/ agenten en kenniswerkers, omdat ze de ervaringen en trajecten verzorgen die zij willen.

“Aangezien verzekeraars willen inspelen op de eisen van een tijdperk van betrokkenheid, hervormen ze hun interactie met klanten en vertegenwoordigers en zoeken naar methodes om hun kenniswerkers op verzekeringsvlak zo goed mogelijk voor te bereiden” zei Brian Vannoni, vicepresident Core Operations van Guidewire Software. “Het technologisch platform waar ze voor hun werk afhankelijk van zijn, wordt de basis voor contact en innovatie.”

Guidewire Software
Diana Stott, +1 650-356-4941