UFP en Mariana vormen strategische alliantie, worden middelgrote financieel dienstverlener met breed aanbod

LONDEN--()--United First Partners (UFP), een toonaangevende investeerder en adviseur inzake speciale situaties, maakt met vreugde bekend een strategische alliantie te zijn aangegaan met Mariana Group, een belangrijke tussenhandelaar in derivaten en gestructureerde producten uit Londen met volledige FCA-goedkeuring. De combinatie van UFP en Mariana creëert een middelgrote groep in financiële dienstverlening met een goede reputatie in de aandelen- en derivatenmarkt. Als gevolg van de krachtenbundeling is Mariana’s gereguleerde entiteit omgedoopt tot Mariana UFP LLP (FRN 551170). De groep geeft leiding aan meer dan zeventig professionals in Londen met kennis van een breed scala aan waardeverhogende financiële producten en diensten.

Press Enquiries:
Sara Caniggia