JSR Life Sciences vergroot productiecapaciteit voor Amsphere™ A3

TOKIO--()--JSR Life Sciences (JLS), de op de levenswetenschappelijke sector gerichte divisie van JSR Corporation, kondigt aan de productiecapaciteit voor het kunsthars AmsphereTM A3 – voor chromatografie van proteïne A – bij zijn dochteronderneming JSR Micro NV te verruimen. Deze uitbreiding verzesvoudigt het productievolume van het bedrijf en zorgt voor belangrijke reserves binnen de productiecapaciteit van JLS.

AmsphereTM A3 van JLS is sinds zijn lancering in januari 2016 binnen korte tijd uitgegroeid tot populair, alkalistabiel en hoogwaardig alternatief voor downstream-zuivering in de biofarmaceutische industrie. Wegens de toegenomen vraag heeft JLS een continuïteitsstrategie ingevoerd waarbij productie op meerdere locaties plaatsvindt. Dit geeft garanties voor kritieke levering aan de internationale biofarmaceutische markt en extra opschalingsmogelijkheden.

JSR Life Sciences
Missy Bindseil, 1-830-237-9527