StarLeaf haalt 40 miljoen dollar op voor versnelde internationale groei op markt voor videoconferenties

LONDEN--()--StarLeaf, een toonaangevend cloudplatform voor zakelijke videoconferenties en beldiensten, heeft 40 miljoen dollar aan investeringen ontvangen van Highland Europe, Grafton Capital en de oprichters. Dit is de eerste keer dat het bedrijf investeringen van buitenaf heeft ontvangen.

StarLeaf gebruikt de nieuwe financiƫle middelen ter ondersteuning van zijn versnelde groei, nu een stijgend aantal klanten, distributiepartners en producenten van video-eindpunten inzien dat het platform OpenCloud ongeƫvenaarde mogelijkheden biedt. StarLeaf en zijn netwerk van channelpartners verkopen in vijftig landen en ziet het aantal zakelijke klanten rap groeien. StarLeaf investeert ook in zijn Oost-Aziatische tak om munt te slaan uit deze rap opkomende regio.

Burlington CC
Sayula Kirby, +44 (0) 7909 985 621