AGCO breidt serviceaanbod voor begeleidende systemen uit

DULUTH, Ga.--()--AGCO Corporation (NYSE: AGCO), een wereldwijd toonaangevende producent en distributeur van landbouwsystemen, breidt zijn aanbod van automatische begeleiding uit. Klanten van AGCO Auto-Guideā„¢ en VarioGuide die NovAtel SMART6-L-ontvangers gebruiken, kunnen nu via de satelliet TerraStar correctiesignalen kopen voor een verbeterde positiebepaling.

De correctiediensten van TerraStar-C en TerraStar-L zijn verkrijgbaar in abonnementsvorm en worden per satelliet aangeleverd. Ze steunen op een systeem van meer dan tachtig internationale satellietstations voor navigatie voor consistente accuratesse over de hele wereld. Deze correctiediensten vergroten de uptime en productiviteit, dankzij de snelle initialisering van een betrouwbare positie en directe herconvergentie bij een signaalstoring.

AGCO
Abby Burton, 770-813-6167