L&T Infotech lanserer LTI som ny varemerkeidentitet

Den nye identiteten posisjonerer LTI som en ledende partner for løsning av utfordringer i sammenløpet av den digitale og fysiske verden

MUMBAI, India--()--Larsen & Toubro Infotech Ltd. (NSE: LTI, BSE: 540005), et globalt konsulentselskap innen teknologi og digitale løsninger, lanserte i dag LTI som sin nye varemerkeidentitet. LTI har som mål å hjelpe sine kunder til å bli mer konkurransedyktige i en verden der det digitale og fysiske løper sammen, sammenfattet av parolen «Let's Solve» (la oss finne løsninger). Kjerneideen bak varemerket, «Pioneering Solutions in a Converging World» (rydde vei for løsninger i en konvergerende verden), er pådriveren for hele organisasjonen når det gjelder å designe, fornye og investere i løsninger som hjelper kunder få fortgang i sin digitale omdannelse.

Den nye varemerkeidentiteten til LTI er et eksempel på den raske fremgangen som selskapet i løpet av de siste kvartalene har hatt i alle aspekter. Selskapet lanserte Mosaic-plattformen, med komponentbaserte løsninger for digitale løsninger, analyse, IoT, automatisering og nettsky. Det ble børsnotert i juli 2016, for å utløse verdier for interessentene, og kjøpte AugmentIQ i november 2016 for å gjøre tilbudet innen big data og analyse dypere. LTI fortsetter å investere i bygging av kapabiliteter som kundene i forskjellige bransjer trenger for å kunne konkurrere bedre.

Det nye visuelle uttrykket er designet rundt konseptet «mosaikk» – en oppfinnsom representasjon av hvordan LTI bringer sammen kreftene som ligger i eksponentielle teknologier for å levere forretningsresultater i den virkelige verden. Fargene blå og oransje er avledet fra horisonten, det ultimate symbolet på sammenfallet mellom det blå havet og den ravgule himmelen. Ved alle berøringspunkter gir dette dynamiske, moderne og smidige visuelle uttrykket gir fornyet energi, og symboliserer hvor lidenskapelig opptatt LTI er av kundenes suksess. Bak alle handlingene til våre mer enn 20 000 ansatte ligger LTIs nøkkelverdier, som gir dem inspirasjon til å gjøre en ekstra innsats for kunder, være smidige, bryte grenser innen innovasjon, og fortsette å lære i en verden i endring, samt å finne løsninger som er til beste for samfunnet.

Sanjay Jalona, konsernsjef og administrerende direktør for LTI, sier: «Ett av de fundamentale skiftene i dette århundret er at grensene mellom den digitale og den fysiske verden viskes ut. Våre kunder ønsker at vi skal sette dem i stand til å forbli konkurransedyktige i en mer dynamisk verden, der mursteiner og bit-grupper er sømløst koplet sammen. Den strålende og meningsfulle forvandlingen av vårt varemerke forsterker vår strategiske intensjon om å bygge opp disse kapabilitetene, og vårt dype engasjement for å bringe nye ideer og tilnærminger til alle våre partnere.»

LTI, som ble grunnlagt som et datterselskap av Larsen & Toubro-konsernet, har makeløs ekspertise fra den virkelige verden, noe som gjør det til en unik partner for virksomheter i alle bransjer. LTI feirer sitt 20-årsjubileum i 2017, og det nye varemerket setter selskapet i en posisjon til å konkurrere effektivt i årene som kommer.

Om LTI:

LTI (NSE: LTI, BSE: 540005) er et globalt konsulentselskap innen teknologi og digitale løsninger, som hjelper mer enn 250 kunder med å lykkes i en konvergerende verden. Med virksomheter i 27 land yter vi mer enn vi må for våre kunder og akselererer deres digitale omdannelse med LTIs Mosaic-plattform for å muliggjøre deres reise innen mobildata, sosiale medier, analyse, IoT og nettsky. Vi ble grunnlagt for 20 år siden som et datterselskap av Larsen & Toubro-konsernet, og vår unike kulturarv gir oss makeløs ekspertise fra den virkelige verden til å kunne løse de mest komplekse utfordringene som virksomheter i alle bransjer står overfor. Hver dag setter våre team av over 20 000 LTI-ansatte kundene i stand til å forbedre effektiviteten til deres forretnings- og teknologivirksomheter, og levere merverdi til deres kunder, ansatte og aksjonærer. Finn ut mer på www.Lntinfotech.com eller følg oss på @LTI_Global.

Mer informasjon:

Den originale kildeteksten for denne meldingen er den offisielle og autoriserte versjonen. Oversettelser leveres bare som et hjelpemiddel og må kontrolleres mot kildeteksten som er den eneste versjonen av teksten som er juridisk bindende.

LTI
Neelian Homem