L&T Infotech julkaisee uuden brändi-identiteetin LTI:nä

Uusi identiteetti tekee LTI:stä johtavan kumppanin digitaalisen ja fyysisen maailman konvergenssin aiheuttamien haasteiden ratkaisemisessa

MUMBAI, Intia--()--Larsen & Toubro Infotech Ltd. (NSE: LTI, BSE: 540005), globaali teknologiakonsultoinnin ja digitaalisten ratkaisujen yritys julkaisi tänään uuden brändi-identiteettinsä LTI:nä. Motolleen ”Let's Solve - Ratkaistaan asia” uskollisena LTI haluaa muodostaa kumppanuuksia asiakkaiden kanssa auttaakseen näitä kilpailemaan paremmin maailmassa, jossa digitaalinen ja fyysinen konvergoituvat. Brändin ydinajatus, ”Edelläkävijäratkaisut konvergoituvassa maailmassa”, kannustaa koko organisaatiota suunnittelemaan, innovoimaan ja sijoittamaan ratkaisuihin, jotka auttavat asiakkaita digitaalisen muutoksen nopeuttamisessa.

Uusi LTI-brändi-identiteetti osoittaa nopeaa edistystä, jota yritys on tehnyt kaikilla ulottuvuuksilla useiden viimeisten neljännesten aikana. Yritys julkaisi Mosaic-alustan, joka tarjoaa komponenteista koottavia digitaalisia, analytiikka-, IoT-, automaatio- ja pilviratkaisuja. Yritys listattiin pörssiin heinäkuussa 2016 vapauttaen näin sidosryhmäarvoa, ja marraskuussa 2016 se osti AugmentIQ:n syventääkseen big data- ja analytiikkatarjontaansa. LTI sijoittaa edelleen sellaisten ominaisuuksien kehittämiseen, joita asiakkaat eri aloilla tarvitsevat kilpaillakseen paremmin.

Uusi visuaalinen kieli on suunniteltu ”Mosaic”-konseptin ympärille - se on mielikuvituksellinen esitys siitä, miten LTI tuo yhteen eksponentiaalisten teknologioiden voiman tuottaa todellista liiketoimintatulosta. Sininen ja oranssi ovat lähtöisin horisontin väreistä, joka on konvergenssin todellinen symboli - horisontissa kohtaavat sininen meri ja oranssina hehkuva taivas. Tämä dynaaminen, moderni ja ketterä visuaalinen kieli tuo uutta energiaa jokaiseen kosketuskohtaan symboloiden LTI:n intohimoa asiakkaiden menestyksen tukemiseen. LTI:n avainuskomukset ajavat yli 20 000 LTI:läisen toimintaa, inspiroiden heitä tekemään kaikkensa asiakkaiden eteen, olemaan ketteriä, puskemaan innovaatioita, oppimaan jatkuvasti muuttuvassa maailmassa ja tekemään ratkaisuja yhteisen hyvän eteen.

Sanjay Jalona, LTI:n toimitusjohtaja, sanoi, että ”Yksi perustavanlaatuisista muutoksista tällä vuosisadalla on digitaalisen ja fyysisen maailman rajojen hämärtyminen. Asiakkaamme haluavat meidän auttavan heitä pysymään kilpailukykyisinä dynaamisemmassa maailmassa, jossa tiilet ja kilotavut yhdistyvät saumattomasti. Brändin häkellyttävä ja tarkoituksenmukainen muodonmuutos vahvistaa strategista pyrkimystämme rakentaa näitä ominaisuuksia sekä syvää sitoutumistamme tuoda uusia ideoita ja lähestymistapoja kaikkiin kumppanuuksiin.”

Larsen & Toubro group-yhtiön tytäryhtiönä perustettu LTI tuo vertaansa vailla olevaa tosielämän asiantuntemusta, jonka ansiosta sillä on ainutlaatuinen mahdollisuus ryhtyä eri aloilla toimivien yritysten kumppaniksi. LTI juhlii 20. syntymäpäiväänsä vuonna 2017, ja uusi brändi asettaa yrityksen hyvään kilpailuasemaan tulevia vuosia ajatellen.

Tietoa LTI:stä:

LTI (NSE: LTI, BSE: 540005) on maailmanlaajuinen teknologiakonsultoinnin ja digitaalisten ratkaisujen yritys, joka auttaa yli 250 asiakasta menestymään konvergoituvassa maailmassa. Meillä on toimintaa 27 maassa, ja me teemme parhaamme asiakkaidemme eteen edistääksemme heidän digitaalista muodonmuutostaan LTI:n Mosaic-alustan avulla, joka mahdollistaa heidän matkansa mobiilin, sosiaalisten verkostojen, analytiikan, IoT:n ja pilviratkaisujen parissa. Yritys perustettiin 20 vuotta sitten Larsen & Toubro group-yhtiön tytäryhtiönä, ja ainutlaatuinen perimämme antaa meille vertaansa vailla olevaa tosielämän asiantuntemusta eri alojen yritysten monimutkaisimpienkin haasteiden ratkaisemiseen. Joka päivä yli 20 000 LTI:läisen tiimimme tarjoaa asiakkaillemme mahdollisuuden parantaa liiketoimintansa ja teknologiatoimintojensa tehokkuutta sekä tuottaa arvoa asiakkailleen, työntekijöilleen ja osakkailleen. Katso lisää www.Lntinfotech.com tai seuraa meitä @LTI_Global.

Lisätietoja:

Tämän ilmoituksen alkuperäiskielinen versio on tekstin ainoa virallinen versio. Käännös on tarjolla vain lukijan mukavuuden vuoksi, ja sitä tulee verrata alkuperäiskieliseen versioon, joka on ainoa oikeudellisesti todistusvoimainen teksti.

LTI
Neelian Homem