Leidinggevenden uit de verzekeringsbranche versterken publiek/private samenwerking en

PHILADELPHIA--()--Toonaangevende verzekerings- en risicobeheerexperts uit verschillende delen van de wereld zijn samengekomen op RIMS 2017, om in kaart te brengen hoe risicomanagement de economische ontwikkeling kan stimuleren en herstel na natuurrampen kan versnellen en effectiever kan maken.

Het Insurance Development Forum (IDF), een unieke privaat-publieke samenwerking van de Verenigde Naties, de Wereldbank en de internationale verzekeringsbranche, sponsorde de panelsessie “How Risk Management Can Build Economic and Human Resilience”, die deel uitmaakt van het Executive Leadership Track op RIMS 2017. Panelleden waren Stephen Catlin, uitvoerend vicevoorzitter van de directie van XL Catlin en voorzitter van het IDF, Joaquim Levy, algemeen directeur en CFO van de Wereldbankgroep; en Bradley Kading, voorzitter van de Association of Bermuda Insurers and Reinsurers.

For IDF
David Rylatt