Limelight garandeert videocliënten 10 procent minder re-buffering

TEMPE, Ariz.--()--Limelight Networks, Inc. (Nasdaq: LLNW), internationaal leider in de aanlevering van digitale content, biedt nieuwe cliënten een vermindering van 10 procent of meer in re-buffering aan. De aanbieding voor beperkte tijd valt samen met een niet-goed-geld-teruggarantie en het bedrijf vraagt dezelfde prijs als aan bestaande cliënten.

We weten hoe belangrijk prestaties zijn voor onze cliënten en we hebben de video-ervaring drastisch verbeterd”, zei Bon Lento, ceo van Limelight Networks. “We hebben ons netwerk geoptimaliseerd en nieuwe software ontwikkeld om de aanlevering van video te consolideren en te versnellen, wat tot een grotere tevredenheid onder eindgebruikers leidt. We denken dat we met deze technologie het best presterende netwerk voor contentlevering ter wereld zijn, wat ons in staat stelt deze prestatiegarantie uit te breiden.”

Company Contact:
Limelight Networks, Inc.