Actility koopt Abeeway en creëert wereldwijd toonaangevend portfolio van lokaliseringstechnologie voor ondersteuning IoT-systemen

PARIJS--()--“We zien dat er veel vraag is naar locatiebewuste IoT-systemen binnen de sector”, zei ceo Mike Milica van Actility. “We ontwikkelen ons platform ThingPark Location in hoog tempo, zodat we dienstverleners en klanten in de trackingbranche effectieve tools kunnen aanbieden. Omdat we al lange tijd partner zijn van Abeeway, zien we veel potentie in de toevoeging van hun technologie voor ondersteunde GPS (A-GPS) en expertise in tracking aan ThingPark. Deze combinatie biedt baanbrekende capaciteiten voor geolocatie in termen van accuratesse, snelheid, energieverbruik en kosten. We creëren een IoT-locatieplatform dat een revolutie teweegbrengt in de logistiek en distributiesector. Ik denk dat geolocatie en tracking samen de belangrijkste app worden voor het Internet der Dingen.”

Actility:
Anne van Gemert: anne.vangemert@actility.com