Wipro Limited lanceert nieuwe merkidentiteit; herformuleert zijn waarden

The new Wipro logo (Graphic: Business Wire)

EAST BRUNSWICK, N.J. & BANGALORE, India--()--Wipro Limited (NYSE: WIT, BSE: 507685, NSE: WIPRO), een toonaangevend bedrijf in IT, consulting en business processes, heeft vandaag zijn nieuwe merkidentiteit onthuld. Het nieuwe merk staat voor een hogere mate van betrokkenheid en een groter mandaat, waardoor cliënten profiteren van Wipro’s expertise bij het behalen van hun zakelijke criteria en de creatie van nieuwe mogelijkheden in het digitale tijdperk.

De nieuwe merkidentiteit staat ook voor Wipro’s opkomst als betrouwbare partner in digitale transformatie die op mondiale schaal resultaten boekt met steeds verder gedecentraliseerde capaciteiten in hyperautomatisering, robotica, cloud, analytics, cognitieve technologieën en veelbelovende nieuwe technologie.

Wipro Media
Vipin Nair