Phlexglobal, TMF-expert, kondigt belangrijke benoemingen aan

AMERSHAM, Engeland & MALVERN, Pa.--()--Phlexglobal, pionier in Trial Master File (TMF) voor de internationale levenswetenschappelijke sector, kondigt de aanstelling van drie ervaren professionals binnen zijn directie aan.

John Loucks treedt aan als commercieel directeur en brengt Phlexglobal vijftien jaar aan ervaring in operationeel bestuur en leidinggeven in de levenswetenschappelijke sector, die is opgedaan bij bedrijven als Oracle en SAS. John was recentelijk hoofd van de afdaling medische systemen van EMC Corporation, waar hij de omzet en het marktaandeel van EMC aanzienlijke vergrootte. Uit hoofde van zijn nieuwe functie leidt John de internationale sales- en marketingteams van Phlexglobal, die verantwoordelijk zijn voor alle ontwikkelingsactiviteiten binnen zijn brede cliƫntkring.

Phlexglobal Ltd
Gillian Gittens, head of marketing