Process Systems Enterprise: Advanced Process Modelling Forum brengt procesmodelleringsector bijeen in Londen

LONDEN--()--Op het Advanced Process Modelling (APM) Forum 2017 in Londen gaven bedrijven uit de bedrijfsprocessensectoren deze week presentaties over uiteenlopende onderwerpen, variërend van een versnelde ontwikkeling van nieuwe medicijnen tot het in kaart brengen van operationele kostenbesparingen van miljoenen dollars per jaar.

De tweedaagse conferentie wordt georganiseerd door Process Systems Enterprise (PSE) – aanbieder van het platform gPROMS APM – en is een belangrijk jaarlijks evenement voor organisaties die werken aan duurzame waardeverhoging door middel van accurate, voorspellende procesmodellering- en optimalisatie.

Process Systems Enterprise
Kate Burness