Lattice Semiconductor introduceert Embedded Vision Development Kit voor randapparatuur met mobiele invloeden

Lattice's Embedded Vision Development Kit is optimized for mobile-influenced system designs that require flexible, low cost, and low power image processing architectures. (Photo: Business Wire)

PORTLAND, Ore.--()--Lattice Semiconductor Corporation (NASDAQ: LSCC), de toonaangevende aanbieder van toegesneden connectiviteitssystemen, heeft vandaag zijn Embedded Vision Development Kit gepresenteerd. Dit unieke ontwikkelingspakket is perfect voor mobiel beïnvloede systemen waarvoor flexibele, voordelige en energiezuinige architecturen voor beeldverwerking zijn vereist. Dankzij de combinatie van FPGA, ASSP en programmeerbare ASSP in een enkel modulair platform voorziet deze oplossing in de juiste balans tussen flexibiliteit en energiebesparing voor een veelheid aan ingebouwde visuele applicaties voor de industrie, auto-industrie en consumentproducten.

De nieuwe Embedded Vision Development Kit trekt profijt uit de productlijnen voor intelligente connectiviteit en versnelde ontwikkeling. Daarmee voorziet het klanten van een complete, geïntegreerde oplossing voor ontwerp en snellere vermarkting.

MEDIA CONTACTS:
Lattice Semiconductor