Transphorm op PCIM 2017: de GaN-revolutie is begonnen

GOLETA, Calif.--()--Transphorm Inc., leider in het ontwerp en de productie van galliumnitride (GaN) van 650 v met JEDEC-kwalificatie, laat op de expo Power Conversion and Intelligent Motion (PCIM) Europe 2017 zien waarom de markt op dit moment gunstig is voor hoogspanningstoepassingen met GaN. Transphorm laat met verschillende demonstraties zien welke voordelen zijn veldeffecttransistors met GaN voor hoogspanning biedt voor toepassingen in elektronische systemen, zoals voedingen, servomotoren en wisselrichters voor fotovoltaïsche elektriciteit. Daarnaast presenteert het bedrijf zijn recentelijk aangekondigde AEC-Q101 qualified GaN FET – de eerste GaN-technologie binnen de sector die geschikt is voor auto’s.

De PCIM-presentatie van Transphorm vindt plaats in de stand HY-LINE Power Components [9-525]. Andere demo’s vinden plaats in de stand van GLYN GmbH & Co [9-301].

Crimson Communicates
Heather Ailara, +1 917-715-3273