Ullink faciliteert rapportage volgens MiFID 2-regels met geautomatiseerd datamanagement

PARIJS--()--Ullink, een mondiale provider van elektronische handels- en connectiviteitssystemen voor de financiële sector, heeft een volledig geautomatiseerd systeem voor datamanagement na afloop van transacties gelanceerd, UL PUBLISHER. Dit systeem stelt spelers op de markt in staat transactiegegevens te rapporteren bij toezichthouders, waarmee ze voldoen aan de eisen van aankomende MiFID 2-regelgeving en een gecentraliseerd overzicht hebben van post-transactiegegevens die afkomstig zijn van verscheiden soorten activa en front-officesystemen voor elektronische handel.

Door de introductie van MiFID 2 in januari 2018 staan firma’s voor nieuwe uitdagingen bij het vergaren, valideren, verrijken, indienen en volgen van orders en transactiegegevens binnen verschillende activatypes en front-officesystemen.

ULLINK
Mireille Adebiyi