Petrópolis Group stapt over op ERP-ondersteuning van Rimini Street

Petrópolis Group Switches its ERP Support to Rimini Street (Photo: Business Wire)

???pagination.previous??? ???pagination.next???

LAS VEGAS & SÃO PAULO--()--Rimini Street, Inc., een toonaangevende verlener van ondersteunende diensten voor BusinessSuite, BusinessObjects en HANA Database van SAP SE en Siebel, PeopleSoft, JD Edwards, E-Business Suite, Oracle Database, Oracle Middleware, Hyperion, Oracle Retail, Oracle Agile PLM en Oracle ATG Web Commerce van Oracle Corporation, heeft vandaag bekendgemaakt dat Petrópolis Group, een van de grootste drankbedrijven van Brazilië, Rimini Street heeft geselecteerd voor de ondersteuning van zijn SAP-systemen ECC 6.0, BusinessObjects en Business Warehouse. Door over te stappen op Rimini Street heeft Petrópolis Group onmiddellijk 50 procent bespaard op jaarlijkse onderhoudskosten. Bovendien beschikt het bedrijf over een kwalitatief hoogwaardige, ultra-responsieve dienstverlening voor zijn SAP-systemen. Petrópolis Group ontvangt van Rimini Street ook belangrijke updates over belasting, juridische zaken en wetgeving.

Rimini Street, Inc.
Michelle McGlocklin, +1 925-264-6579