Sigma Systems tweede jaar op rij uitgeroepen tot topwerkgever in Canada

TORONTO--()--Sigma Systems, leider in catalogusgerichte software, heeft vandaag bekendgemaakt dat het voor het tweede jaar op rij is uitgeroepen tot een van de beste werkgevers van Canada.

De verkiezing van de beste werkgevers in het Canadese midden- en kleinbedrijf beleeft dit jaar haar vierde editie. De wedstrijd geeft de kleine en middelgrote ondernemingen die de beste werkplekken van het land aanbieden de erkenning voor hun vooruitstrevende personeelsbeleid. Werkgevers worden beoordeeld op basis van verschillende criteria, inclusief de fysieke werkplek, de werksfeer, secundaire arbeidsvoorwaarden, vakantie, communicatie richting werknemers, prestatiemanagement, opleidingen en maatschappelijke betrokkenheid.

Sigma Systems
Noor Manji, 416-943-9696