‘PASSport’ van Exclusive Group onderdeel van mondiaal serviceaanbod

PARIS--()--Exclusive Group, het bedrijf in waardeverhogende dienstverlening en technologie, heeft vandaag zijn divisie PASSport Global Services geopend. De lancering is het sluitstuk van een wereldwijd project voor de afbakening en integratie van een uitgebreide set waardevolle professionele technische diensten waarmee channelpartners zich overal ter wereld beter kunnen onderscheiden, relevanter worden voor de markt en meer inkomsten kunnen genereren.

“We beschikken nu over een universele propositie voor partners in Oost-Azië, Europa, het Midden-Oosten en Afrika met een daadwerkelijk mondiale capaciteit in meer dan honderd landen”, zei David Ellis, directeur van de afdeling Global Services van Exclusive Group. “De kern bestaat uit een nieuwe, verbeterde ondersteunende dienst in de eerste linie van acht uur per dag in de plaatselijk gesproken taal – geruggensteund door een 24 uur per dag bezette internationale hulpafdeling; een daadwerkelijk onderscheidende propositie. Na grote investeringen in de digitalisering van onze ondersteunende infrastructuur zijn we nu in staat een integrale hulpervaring aan te bieden voor consistentie in levering en serviceniveau.”

Cohesive
Greg Halse/Ellie Stansfield