SailPoint verlengt succes van SaaS-programma voor gebruikersbeheer

AUSTIN, Texas--()--SailPoint, leider in zakelijk gebruikersbeheer, deelt vandaag mee dat het succes van IdentityNow voortduurt. IdentityNow is het compleetste cloudbased systeem voor gebruikersbeheer binnen de branche en tevens het snelst groeiende segment van SailPoint. Zo is het aantal klanten van het systeem vorig jaar met vijftig procent toegenomen. SailPoint heeft ook de nieuwe service Acces Request aan IdentyNow toegevoegd. IdentityNow Access Request stelt IT-teams in staat een robuust en veilig selfservicesysteem op te bouwen waarmee gebruikers zelfstandiger kunnen werken, de IT tegelijkertijd efficiënter werkt en het risico op ongeoorloofde toegang kleiner wordt dankzij een consistente toepassing van regels.

SailPoint
Jessica Sutera, 978-278-5411