L&T Technology Services krijgt order voor project rond intelligente stad en campus

BANGALORE, India--()--L&T Technology Services Limited (NSE: LTTS), een toonaangevende technisch dienstverlener, heeft vandaag bekendgemaakt te werken aan intelligente systemen voor stad en campus. Die oplossingen worden ingezet voor de ontwikkeling van een slim bedrijventerrein in Israël voor een toonaangevend technologiebedrijf – het resultaat van zijn verruimde samenwerking met Microsoft.

Het intelligente bedrijventerrein maakt gebruik van sensoren met IoT-verbinding en voorspellende analysemiddelen. Het i-BEMS-platform van L&T Technology Services levert energiebesparende technologie en cloudbased programma’s voor pandbeheer. Die vormen een aanvulling op de Digital User Experience van Microsoft. De gecombineerde inzet van technologieën van LTTS en Microsoft verlagen de de energierekening met 40 procent, voorzien in aansturing van energieopwekking en verlengen de levensduur van bezittingen in steden, campussen en panden.

L&T Technology Services Limited
Aniruddha Basu