Kincannon & Reed Executive Search vergroten bereik in Europa

LONDEN--()--Kincannon & Reed, toonaangevend in wereldwijde selectie en werving van topbestuurders in agribusiness, de voedselindustrie en de levenswetenschappelijke sector, heeft vandaag bekendgemaakt dat David Carpintero is toegetreden als algemeen directeur. David werkt vanuit Brussel in Belgiƫ en richt zich op de werving van senior bestuurders voor inputproducten voor gewassen, gewassenbewerking en handel. Daarnaast is hij verantwoordelijk voor het aantrekken van nieuwe cliƫnten in Europa en de rest van de wereld.

Voor zijn aantreden bij Kincannon & Reed was David achttien jaar lang werkzaam op de afdeling Corporate Affairs van Monsanto, waarvoor hij in Europa, de Verenigde Staten en Latijns-Amerika heeft gewerkt. Hij begon zijn loopbaan als managementconsultant bij A.T. Kearney in Madrid.

Kincannon & Reed
Michael Laskoe, +1 434-882-0564