Ontex kondigt Algemene en Buitengewone Vergaderingen van Aandeelhouders van Ontex Group NV aan

AALST-EREMBODEGEM, België--()--Regulatory News:

Ontex Group NV (“Ontex”) roept de gewone en de buitengewone algemene vergadering van de aandeelhouders bijeen op woensdag 24 mei 2017 om 14:00 uur (CEST) op de maatschappelijke zetel van de Vennootschap te Korte Keppestraat 21, 9320 Erembodegem (Aalst), België.

De oproeping, inclusief de agenda van de vergaderingen en voorstellen tot besluit en andere relevante documenten, waaronder het 2016 jaaroverzicht, zijn beschikbaar op de website van Ontex Group NV: http://www.ontexglobal.com/shareholder-information.

Aandeelhouders zullen enkel worden toegelaten tot de algemene vergadering en zullen enkel kunnen stemmen voor het aantal aandelen dat ze bezitten op de Registratiedatum en voor welke ze de intentie hebben kenbaar gemaakt om hun stemrecht uit te oefenen tijdens de algemene vergadering, ongeacht het aantal aandelen dat ze bezitten op de dag van de algemene vergadering.

Deze Registratiedatum is vastgesteld op 10 mei 2017 om middernacht (CEST).

Aandeelhouders die de algemene vergadering wensen bij te wonen, dienen hun intenties uiterlijk op donderdag 18 mei 2017 bekend te maken.

De houders van obligaties die met medewerking van de Vennootschap zijn uitgegeven, kunnen de algemene vergaderingen bijwonen met raadgevende stem. Om dit te doen, dienen ze de bovengenoemde registratie- en toelatingsprocedure na te leven.

Vragen gerelateerd aan deze vergaderingen kunnen verstuurd worden naar shm@ontexglobal.com.

Over Ontex

Ontex is een toonaangevende producent van persoonlijke hygiëne wegwerpartikelen, gaande van baby luiers tot producten voor vrouwelijke hygiëne en incontinentie bij volwassenen. De producten van Ontex worden verdeeld in meer dan 110 landen onder eigen Ontex merken alsook onder toonaangevende winkelmerken.

De groep stelt meer dan 11.000 personeelsleden tewerk, en is aanwezig in 25 landen. Ontex is genoteerd op Euronext Brussel en maakt deel uit van de BEL20® index en de STOXX® Europe 600.

Ontex Group NV
VRAGEN VAN BELEGGERS