MediaLink begint aan internationale uitbreidingsstrategie

Wenda Harris Millard (Photo: Business Wire)

LONDEN & NEW YORK--()--MediaLink, het bedrijf van Ascential plc. voor strategisch advies en zakelijke dienstverlenging, heeft vandaag de lancering van MediaLink in Londen aangekondigd. Daarmee opent MediaLink zijn eerste kantoor buiten de Verenigde Staten. Michael Kassan, bestuursvoorzitter en ceo van MediaLink, maakte ook bekend dat vicevoorzitter Wenda Harris Millard medio mei naar Londen verhuist en het nieuwe kantoor opzet en leidt.

Toen de overname door Ascential in februari bekend werd gemaakt, uitte Kassan het voornemen gebruik te maken van de mondiale voetafdruk van dit bedrijf om zijn onderneming wereldwijd te laten groeien. De uitbreiding van MediaLink naar Londen komt enkele weken nadat de deal was bevestigd.

MediaLink
Caitlin Kelly