Galton Voysey viert drie jaar zakendoen

HONG KONG--()--Galton Voysey is in 2014 opgericht vanuit de overtuiging dat de grootste merken van de komende vijftig het levenslicht nog moeten zien. Halton Voysey brengt met frisse ideeën een kentering teweeg op de internationale markt voor luxegoederen. In veel gevallen helpt het bedrijf merken hun producten direct vanuit de fabriek naar de consument te brengen via hun eigen merkwebsite. Galton Voysey is geen doorsnee bedrijf in luxeproducten. Als pionier in luxe en e-commerce is het geen verrassing dat het bedrijf een jonge en dynamische top heeft, met de 28-jarige ceo en medeoprichtster Marine Aubrée Antikainen aan het hoofd en de 24-jarige William Wolfram als grootste investeerder.

In tegenstelling tot conglomeraten in luxeproducten die moeite hebben met digitalisering, is Galton Voysey een wendbare en volledig onafhankelijke onderneming die opereert vanuit het wereldwijde centrum voor luxeproducten, Hongkong. De Franse ceo Marine Aubrée Antikainen leidt het bedrijf met een team van digitaal ervaren medewerkers: door de wol geverfde merkontwikkelaars, analisten van big data, ontwerpers, marketeers en zakelijk professionals.

Galton Voysey
John Byrne