Nieuwe Cloud Security Services van Limelight verzorgt schaalbare bescherming van websites en apps tegen online aanvallen

TEMPE, Ariz.--()--Limelight Networks, Inc. (Nasdaq: LLNW), internationaal toonaangevend in aanlevering van digitale content, heeft vandaag Security Alert en WAF Express geïntroduceerd. De twee toevoegingen aan Cloud Security Services versterken de bescherming tegen aanvallen op websites en ongeautoriseerde toegang tot of diefstal van content.

Limelight Security Alert zorgt voor incrementele en schaalbare bescherming voor websites en web-applicaties. Actieve detectie van DDoS-aanvallen en waarschuwingen garanderen dat klanten zich bewust zijn van kwaadaardige activiteiten tegen hun websites en applicatiedomeinen.

fama PR on behalf of Limelight Networks
Ted Weismann, 617-986-5009