Synexus vergroot capaciteiten als wereldwijd toonaangevend netwerk van vestigingen

MANCHESTER, Engeland--()--Het in Europa gevestigde Synexus en het Amerikaanse Radiant Research hebben vandaag hun volledige operationele integratie aangekondigd. De twee bedrijven vormen samen een vestigingsnetwerk van 185 locaties met 1500 werknemers. De partijen creëren met deze stap ‘s werelds grootste netwerk van vestigingen, dat zich uitstrekt over elf landen en toegang verschaft tot meer dan 100 miljoen patiënten in belangrijke markten voor medische ontwikkeling. Het netwerk opereert onder de bedrijfsnaam Synexus.

De stap voorziet biofarmaceuten en aanbieders van uitbesteed onderzoek van ongeëvenaarde capaciteiten bij de zoektocht naar de juiste patiënt voor het kuiste onderzoek op het juiste moment. De mondiale schaal en vestigingen van wereldklasse van Synexus bieden nooit eerder vertoonde mogelijkheden, zoals datagerichte selectie van onderzoekscentra en activering. Dit alles gecombineerd met bewezen expertise in patiëntwerving en -behoud in de Verenigde Staten, Europa en Afrika.

For Synexus
Sarah Roberts