4finance Holding prijst obligaties ter waarde van 325 miljoen dollar en slaagt in herfinanciering

LONDEN & RIGA, Letland--()--4finance Holding S.A. (the “Group”), de grootste Europese online en mobiele kredietverstrekker voor particulieren, heeft preferente, ongedekte obligaties met vijfjarige looptijd tegen vaste rente ter waarde van 325 miljoen dollar geplaatst en geprijsd. De obligaties lopen tot 2022 en zijn uitgegeven met een rendement van 10,75 procent, à pari.

4finance gebruikt de netto-opbrengst van de obligatie-uitgifte voor de herfinanciering van de in dollars uitgedrukte obligaties met looptijd tot 2019 en de in Zweedse kronen uitgedrukte obligaties met looptijd tot 2018. Het voorstel tot herfinanciering van de tot 2019 lopende dollar-obligaties en het verzoek tot toestemming voor een wijziging van de voorwaarden van de overgebleven obligaties (inclusief de opheffing van de verkoopoptie voor 2017 ) zijn succesvol afgerond met een acceptatiepercentage van 66 procent.

4finance (Investor Relations)
James Etheringtonor
Email:investorrelations@4finance.com< br/>+44 (0)7766 697 950
Guy Middleton