SailPoint benoemt Christopher Schmitt tot algemeen juridisch adviseur

AUSTIN, Texas--()--SailPoint, leider in zakelijk gebruikersbeheer, heeft vandaag de benoeming van Christopher Schmitt tot algemeen juridisch adviseur aangekondigd. Vanuit deze positie leidt Schmitt de juridische activiteiten van het bedrijf, zoals zakelijke transacties, intellectueel eigendom, zakelijk bestuur, geschillen, wettelijke nakoming en fusies en overnames.

“Chris komt op een belangrijk moment bij SailPoint. Nu we ons richten op de opbouw en het behoud van een zelfvoorzienend bedrijf dat balanceert tussen snelle groei met blijvende winstgevendheid en schaal, hebben we vanuit juridisch oogpunt advies van Chris nodig”, zei Cam McMartin, financieel directeur van SailPoint. “Chris is met zijn ervaring in zakelijke transacties en de succesvolle begeleiding van bedrijven een belangrijke versterking voor ons bestuursteam voor 2017.”

SailPoint
Jessica Sutera, 978-278-5411