SFL – Financiële informatie van eerste kwartaal 2017

Huurinkomsten: €49,0 miljoen, 4.1% hoger op basis van vergelijkbare portefeuilles

PARIJS--()--SFL (Paris:FLY):

Geconsolideerde omzet per bedrijfsonderdeel (€000’s)

Q1 2017   Q1 2016
Huurinkomsten   48.969   48.647
o/w   Parijs centraal zakendistrict 38.021 37.398
Paris, andere zones 6.963 6.886
    Westelijke halve maan   3.986   4.363
Andere inkomsten   0   0
Totale geconsolideerde omzet   48.969   48.647

De geconsolideerde huurinkomsten van SFL zijn in het eerste kwartaal met 0,7 procent gestegen tot 49 miljoen euro, vergeleken met 48,6 miljoen in dezelfde periode van 2016.

• Op basis van vergelijkbare portefeuilles stegen de huurinkomsten met 1,8 miljoen euro (4,1 miljoen euro gestegen). De stijging is toe te schrijven aan huurcontracten die in 2016 zijn getekend en heeft voornamelijk betrekking op de panden #cloud.paris en Washington Plaza.
  • Renovatiewerkzaamheden aan bepaalde bezittingen in de twee perioden hadden een negatieve impact van 2 miljoen euro op de huurinkomsten. Enkele verdiepingen met kantoorruimtes in het complex Cézanne Saint-Honoré en andere panden zijn van de markt gehaald voor uitgebreide herstelwerkzaamheden, nadat huurders in 2016 waren verhuisd.
  • Tot slot ontving SFL een nettobedrag van 0,5 miljoen euro vanwege een boete van een huurder wegens contractopzegging.

SFL
Thomas Fareng, Phone +33 (0)1 42 97 27 00