PSMF nodigt internationale gemeenschap voor patiëntveiligheid uit voor vijfde halfjaarsvergadering op 13 juli 2017

IRVINE, Calif.--()--The Patient Safety Movement Foundation (PSMF) nodigt experts in patiëntveiligheid, medisch zorgverleners, ziekenhuisbestuurders, belangenbehartigers en beleidsmakers vanuit de hele wereld uit in gesprek te gaan over uitdagingen, te brainstormen en volgende stappen te plannen in de missie voor nul vermijdbare overlijdensgevallen in 2020. Deze vergadering is evenals de vorige halfjaarsvergadering voornamelijk bedoeld als werkbijeenkomst, met een consolidatie van onze doelstellingen als oogpunt. De vergadering is uitsluitend op uitnodiging bij te wonen en wordt in samenwerking met het Inova Heart & Vascular Institute georganiseerd in het Inova Center for Personalized Health in Falls Church, Virginia, op 13 juli 2017 van 09.00 tot 18.30 uur. Genodigden krijgen vooraf voorbereidingsmateriaal toegestuurd, zodat ze zich kunnen voorbereiden op waardevolle gesprekken. Inschrijving voor de vergadering wordt gratis aangeboden, maar de beschikbare ruimte is beperkt tot honderd deelnemers. U kunt een uitnodiging aanvragen door uzelf online aan te melden.

Patient Safety Movement Foundation
Irene Paigah, 858-859-7001