The Estée Lauder Companies kondigt nieuwe benoemingen aan top Noord-Amerika, Verenigd Koninkrijk en Ierland aan

NEW YORK--()--The Estée Lauder Companies Inc. (NYSE:EL) heeft vandaag nieuwe bestuurlijke benoemingen in twee belangrijke markten aangekondigd: Noord-Amerika en het Verenigd Koninkrijk en Ierland. Na haar buitengewone carrière heeft Thia Breen, directeur van de groep in Noord-Amerika, besloten haar functie neer te leggen. Chris Good, directeur in het Verenigd Koninkrijk en Ierland, volgt haar op als directeur voor Noord-Amerika. Philippe Warney, op dit moment algemeen directeur in Canada, volgt Good op als senior vicepresident en algemeen directeur voor het Verenigd Koninkrijk en Ierland. De verschuivingen treden op 1 juli 2017 in werking.

The Estée Lauder Companies Inc.
Media Relations:
Alexandra Trower, 212-572-4430
Investor Relations:
Dennis D’Andrea, 212-572-4384

The Estée Lauder Companies Inc.
Media Relations:
Alexandra Trower, 212-572-4430