House of Fraser breidt ondersteuning voor Oracle door Rimini Street uit

House of Fraser Expands Scope of Rimini Street Support for Oracle Software (Photo: Business Wire)

LAS VEGAS--()--Rimini Street, Inc., een toonaangevende verlener van ondersteunende diensten voor BusinessSuiteBusinessObjects en HANA Database van SAP SE en SiebelPeopleSoftJD EdwardsE-Business SuiteOracle DatabaseOracle MiddlewareHyperionOracle RetailOracle Agile PLM en Oracle ATG Web Commerce van Oracle Corporation, heeft vandaag bekendgemaakt dat de toonaangevende internationale retailer House of Fraser zijn pakket ondersteunende dienstverlening van Rimini Street heeft uitgebreid door van Oracle Database-licenties over te stappen op Rimini Street. De overstap volgt op twee jaar succesvolle ondersteuning door Rimini Street voor de E-Business Suite (EBS) van Oracle. Sinds de overstap op de ondersteuning van EBS door Rimini Street is House of Fraser erin geslaagd dure, gedwongen EBS-upgrades te vermijden. Tegelijkertijd blijft het bedrijf cruciale payrollupdates ontvangen via zijn bestaande versie van EBS en krijgt het volledige support voor zijn toegesneden code – zonder extra kosten.

Rimini Street, Inc.
Michelle McGlocklin, +1 925-523-8414