Glatfelter en Dreamweaver winnen Excellence Award

YORK, Pa.--()--Glatfelter (NYSE: GLT) heeft vandaag bekendgemaakt dat zijn onderdeel voor composietvezels samen met Dreamweaver International, Inc. een prijs heeft gewonnen voor de Dreamweaver Gold 20™. Het materiaal won in de categorie “beste eindproduct gemaakt van, of met nonwoven”.

Dreamweaver en Glatfelter hebben met Dreamweaver Gold 20™ een scheidingsmateriaal voor lithium-ion-accu’s gemaakt uit een combinatie van nanovezels en microvezels, waarvan de de thermaal stabiele materialen dusdanig zijn ontworpen dat ze zelfontbranding tegengaan. “Het team is erg trots en enthousiast over de toekomst van dit product, waarvoor we nu een kwalificatieprocedure doorlopen”, zei Martin Rapp, senior vicepresident en topman van het bedrijfsonderdeel van Composite Fibers.

Glatfelter
Investors: