H.I.G. WhiteHorse ondersteunt herfinanciering Primesight Limited

LONDEN--()--H.I.G. WhiteHorse, de kredietzuster van de internationale investeerder H.I.G. Capital, heeft een lening van 27 miljoen pond voor Primesight Limited opgezet. Het Britse Primesight is actief in openluchtreclame en voor het grootse deel in handen van GMT Communication Partners. Primesight voert zijn hoofdkantoor in Londen en heeft circa 140 werknemers. Het bedrijf werkt met een nationaal netwerk van twintigduizend advertentiepanelen en verkoopt via reclamebureaus, of direct aan bedrijven advertentieruimte.

H.I.G. WhiteHorse voorziet in een flexibele financieringsstructuur die de bestaande kredietfaciliteit voor het bedrijf vervangt. Daarnaast levert het bedrijf extra kapitaal ter ondersteuning van groei en investeringen.

H.I.G. WhiteHorse
Appu Mundassery, +44 (0) 20 7318 5700