Visa Checkout bereikt mijlpaal van 20 miljoen ingeschreven consumenten

SAN FRANCISCO--()--Visa Inc. (NYSE:V) heeft vandaag bekendgemaakt dat Visa Checkout, een vereenvoudigde methode voor online Visa-cardgebruik, een geweldige groei doormaakt, tot wel 20 miljoen aangemaakte accounts. Dankzij Visa Checkout hebben miljoenen consumenten het gemak om met een paar clicks via ieder met internet verbonden apparaat te betalen bij enkele grote verkooppunten.

“Visa Checkout gaat door met het vereenvoudigen van online betaalprocessen voor consumenten. Tegelijkertijd helpt de service verkopers hun omzet te verhogen en items in het ‘winkelwagentje’ te converteren in afgeronde aankopen”, zei Sam Shrauger, senior vicepresident digital solutions van Visa Inc. “Het bereiken van 20 miljoen accounts is een gigantische prestatie en bekrachtigt de doelstelling van Visa Checkout om het vertrouwen en de veiligheid van uw Visa-kaart te introduceren in de digitale wereld.”

Visa Inc.
Andy Gerlt, 415-805-5153