LivaNova staat stil bij World Health Day en besteedt aandacht aan depressie

LONDEN--()--LivaNova PLC (NASDAQ:LIVN), een toonaangevend bedrijf in medische technologie, staat vandaag stil bij World Health Day en de doelstelling meer aandacht te besteden aan depressie als belangrijkste oorzaak van een slechte gezondheid, invaliditeit en vroegtijdig overlijden. De evenementen van vandaag vormen het sluitstuk van een jaar vol internationale campagnes van de Wereldgezonheidsorganisatie, die mensen met een depressie aanmoedigden hulp te zoeken.

Internationaal lijden meer dan 300 miljoen mensen van alle leeftijden aan een klinische depressie. Diegenen die te kampen hebben met ernstige, chronische depressie hebben moeite een carrière op te bouwen en vermijden of beperken sociale activiteiten. Soms onttrekken ze zich zelfs volledig aan familie of vrienden. Depressie kan ook leiden tot zelfmoord.

LivaNova PLC Investor Relations and Media
Karen King, +1-281-228-7262