Optische communicatieproducten van Sterlite Tech gekwalificeerd volgens Europese verordening bouwproducten

LONDEN--()--Sterlite Tech [BSE: 532374, NSE: STRTECH], toonaangevend in intelligentere digitale netwerken, levert nu kwalitatief hoogstaande optische-vezelkabels die voldoen aan de Europese verordening EU305/2011 inzake Bouwproducten. Alle kabelproducten in de EU moeten voldoen aan de eisen van de verordening en voor 1 juli 2017 een CE-markering voeren.

Sterlite Tech werkt samen met grote telecomexploitanten, internetproviders en gemeenten aan de verwezenlijking van de ambitieuze doelen die de Europese Commissie heeft gesteld voor een Gigabit-maatschappij, waar in 2025 alle internetverbindingen ultrasnel zijn: 1 Gbps voor dienstverleners en ondernemingen met intensief digitaal verkeer, 100 Mbps voor alle huizen in stedelijk en landelijk gebied en ononderbroken 5G-breedband voor alle stedelijke gebieden.

Sterlite Technologies Ltd
Vishal Aggarwal, +91.20. 30514000