Russell Reynolds Associates stelt Marc de Leyritz aan

Marc de Leyritz, Russell Reynolds Associates (Photo: Business Wire)

???pagination.previous??? ???pagination.next???

NEW YORK--()--Russell Reynolds Associates, een toonaangevend adviesbureau inzake werving van leidinggevenden, heeft vandaag bekendgemaakt dat Mark de Leyritz aantreedt bij de internationale afdeling voor Bestuurders en Ceo’s. De Leyritz helpt vanuit Parijs een aantal multinationals bij hun zoektocht naar een topbestuurders en bestuursraadsleden, inclusief ceo’s en opvolgingskwesties, ontwikkeling van leiderschap, organisatorische transformatie en effectief bestuur.

“Marc bouwt zijn carrière lang bedrijven op en adviseert leidinggevenden over complexe bestuurszaken”, zei Clarke Murphy, ceo van Russel Reynolds Associates. “Zijn ervaring draagt bij aan sterkere en bredere adviesdiensten wereldwijd, die zijn gericht op zakelijk succes van onze cliënten. Dit is cruciaal voor onze groeistrategie en ik kijk er enorm naar uit samen te werken met Marc.”

Russell Reynolds Associates
Vijaya Singh, +1-212-351-1987
vijaya.singh@russellreynolds.com

Release Summary

Russell Reynolds Associates, a leading global executive search and leadership advisory firm, today announced that Marc de Leyritz has joined the firm's global Board and CEO Practice.

Russell Reynolds Associates
Vijaya Singh, +1-212-351-1987