Skyhigh Networks tweemaal uitgeroepen tot ‘Product of the Year’ op de UK Cloud Awards 2017

LONDEN--()--Skyhigh Networks, de wereldwijd toonaangevende provider van cloud access security brokers (CASB), is bij de uitreiking van de UK Cloud Awards op 15 maart in Londen uitgeroepen tot Security Product of the Year en Cloud Management Product of the Year van de. Een onafhankelijke jury reikt de prijzen uit aan leveranciers, technologieën en projecten in de Britse cloudsector die uitblinken in innovatie, ondernemerschap en technische uitmuntendheid.

“Om succesvol te zijn, is het noodzakelijk de juiste snaar te raken bij klanten”, zei Max Cooter, redacteur en oprichter van Cloud Pro en juryvoorzitter van het UK Cloud Awards. “Skyhigh heeft dat gepresteerd en is een waardige winnaar voor beide categorieën. Om te blijven innoveren, heeft de Britse cloudbranche bedrijven nodig die het gebruik van de technologie bevorderen. Skyhigh zet de toon in enkele cruciale velden.”

Finn Partners
Astor Sonnen or Sophie Adams, +44 (0)20 3217 7060